GENERATIONX

Ideal,
komplex.
Så kan du inte säga,
hur ser du ut?
Upp med axlarna,
slappna inte av.
Varför lever du ens?
Det har du väl inte rätt till
eller?
Kolla in i väggen,
prata inte med mig
prata inte med någon.
Prata,
men inte från dig själv.
Prata från din mun
om det de vill höra
inte det du vill säga.
Ljug,
låtsas att du är någon annan.
Du kommer bli omtyckt.
Du kommer bli älskad.
Och sedan tänka
”varför lever jag, om inte jag är jag?”
Just det.
Du borde inte leva.

Gå och dö, ingen vill ha dig.
Kolla in i din mörka vägg,
gå igenom den och kom aldrig tillbaka.


sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0