NIGHTYNIGHT



Med teleobjektivet. Jag börjar bli bättre vän med snön.
Sjukt bra dygn, fantastiskt. Igår var det julafton hemma hos Julia och vi åt julmat och sjöng snapsvisor och öppnade paket och spelade spel. Öppen brasa och prat ute i snön, snöänglar, röda kinder och Titanic. Gabbi och jag mådde väl inte speciellt bra efter den filmen men det var det värt.
Jag vet inte om jag sov någonting inatt överhuvudtaget, precis när jag var påväg att somna vid kl.5 så kom min andra lillebror och hoppade på mig och Pella och berättade att det hände massa trevligheter nere i källaren. Pella sa "håll käften, Harald", slog honom några gånger och sen gick han. (...efter att han petat och hoppat på oss några gånger och några fler hållkäften).
Jag har kommit hem, med snöstorm, städat badrummet och nu sitter jag och lyssnar på Spotifyreklam. Tjing!

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0