OWC

Jag förstår inte hur folk kan ge sån skadeglädje till sig själv att dom lägger upp en bild på bilddagboken, skriver något i stil med "om du tycker om mig kommentera ett <3", vet att hon/han inte kommer få några kommentarer och sen går man ner och ser att det inte finns någon som tycker om mänshan. Men det är väl gulligt, det är väl inget fel på det? Bra att man är annorlunda. Som mamma, någon annan förälder eller lärare skulle sagt.

Jag mår illa men orkar inte gå och lägga mig. Yr också. Chasasasfer

sånt som folk tycker om mig
Postat av: sharon

haha, du är så cool.

förrästen, ändra inte din header, asgrym ju!

2009-12-21 @ 15:25:54
URL: http://nathanellas.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0