PEST+PINA

   

Har ett överflöde med prtscreenade bilder från facebook som jag bara måste spara. Vissa är ju bara roliga för vissa, eftersom man måste veta hur personerna är. Men här är några som iallafall kanske är roliga för folk med lika dålig humor som jag.. iallafall. Har förövrigt skattat åt minsta lilla idag och har nog varit en plåga för Fanny i Malmö. Nåväl, jag hade kul iallafall - huvudsaken.

Texterna på den första bilden hänger inte ihop med varandra. Den första var bara väldigt rolig.. och den andra också.

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0