flytta bloggen?


Okej, jag vet inte hur jag ska ha det. Ska jag byta till devote.se isället?
Har tänkt på det några månader nu men jag vet inte. Allting krånglar här när dom byter plattform osvosv.
Mmhmmh.,smgfljergfnbfdswerlgphtpko5o64ruyh,f. Blä?

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

jag läser alltid din blogg!

tänkte bara tipsa: fler bilder och mindre text!

dina bilder är jättefina

de du har på dig själv på bilddagboken tex!

2009-01-24 @ 23:39:04
Postat av: emma

sv; hm, fler bilder? jag har ju flera bilder i nästan varenda inlägg. tack så mycket ändå, men skriv gärna namn så jag vet vem du är. speciellt om du är vän eller inne på min bdb.

2009-01-25 @ 00:09:09
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: eva

jag tycker du ska ha kvar din blogg på blogg.se, men det kanske är kul att variera sig lite, så varför inte testa på devote? :)

2009-01-25 @ 20:13:51
URL: http://danceparty.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0