när det blåser på månen.




man kan väl kanske inte rikigt uttrycka sig i bilder? det var nog inte vad jag försökte heller.

Jag vill bara komma bort från nyhamnsskolan nu. Jag vet inte om det bli bättre på kulla?
Kan det bli värre än på nyhamn? Ja, men det känns verkligen inte så.
Jag har aldrig lust att gå och lägga mig längre. Det är så tråkigt.
PUSS o GODNATT. hoppas att ni kan somna.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Ems

Jätte fin blogg!

2009-01-18 @ 00:53:28
URL: http://emsedge.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du gå för linje?

2009-01-22 @ 16:11:04
Postat av: Anonym

Ems; tack du, men du har väl fin om någon!

Anonym; samhälle med internationell inr.

2009-01-22 @ 20:35:49







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0