Ni skämmer ut er.

(ni som håller på med att kopiera samma sak som "gott nytt år! ha ett bra 2009!!!!!!!!!!!" till varenda jävel som är med på Nytt Inlägg. Seriöst, ni har inget liv. Sitt vid datorn och gör något vettigt.)
    
Idag ska jag försöka så mycket som möjligt bli klar med Subtropia. JAG ORKAR INTE DET JÄVLA ARBETET. mmmmh. Sen imorgon blir det Stockhooolm! Sjukt kuuul. Något tips på vad man kan göra fastlimmad i typ sju timmar? haha. PUSS&HEJ.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Alina

Vero moda:)

2009-01-02 @ 18:02:38
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: sarachristina

BESÖK MIN ROLIGA BLOGG! =)



Dagens fösta inlägg:

Finn ett fel med bilderna!

2009-01-03 @ 12:53:11
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: eva

jag svarar på din kommentar här. det är så tråkigt på något sätt. det är verkligen inte roligt att skriva när ingen läser, konstigt nog så gör man det. kanske för att man hoppas på att "idag kommer kanske någon att kommentera, om jag kanske gör ett sånthär roligt inlägg.."

jaja jag läser din blogg iallafall. ska se till att kommentera mycket!

2009-01-04 @ 18:55:04







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0