sekstonde januari tvåtusennio tjugotreochnollnoll.






Domhär bilderna får visa min dag.

Dot, dot, dot. som jessica älskar när dom säger i MammiaMia.

Din dumma stockholmare KOM HIT! Jag behöver dig så jävla mycket nu. Men vad ska jag göra åt saken?
Ingenting. Jag är en hjälplös skåning som inte vill vara skåning som väntar på att bli upplockad av DIG.
När tiden är rätt ska jag plocka upp dig.. och ta dig långt här ifrån. Rock 'n roll blåa ögon.

KOM KOM, atombomb. Om vi någon gång nånsin bli som dom. KOM HIT!


1. min dag
2. chailatte x2
3. desperatehouswives.(så jävla besatt)
4. städa
5. chai-te
6. fläderte
7. dator
8. äta
9. ostbågar
10. vi ska köpa en katt (jag sa ju det, jag sa det!)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: » Lilly.

men va söt 1:a bild! :)

2009-01-17 @ 21:35:43
URL: http://purestdeliight.blogg.se/
Postat av: Jeeesss

nämen jag har en blogg nu !!! ( fast den vä ntar på emmas magiska touch) jag kan gärna plocka upp dig men då får du stanna här tycker jag! du kan få extra rummet där finns till och med en säng och ett skrivbord och vi kan måla det orange hihi så det blir lika "mysigt" som mitt och du kan göra bannanpannkakor och chaite till mig för jag har inte den sortens hjärna att klara av det själv :( <3

2009-01-18 @ 12:05:52
URL: http://max500.devote.se
Postat av: :)

hur gör du chailatten? :)

2009-01-21 @ 18:16:02







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0