Stockholm vaknar långsamt utan droger, kent.


Hej alla snyggiisar. Jag kom hem från en ganska speciell bussresa för ett par timmar sen. Fanny kan själv berätta hur den gick till. (Jag hoppas du mår bra). Vi har haft det skiiitbraaa verkligen. Tiden gick alldeles för snabbt men det var supermysigt. och kul. Trots världens värsta "sko-värk" som jag haft i hela mitt liv. (har aldrig haft så ont någonstans som jag hade i fötterna då). Vi har:

- Druckit te och ätit ostkex(varje kvell hehe)
- Gått på stannn
- Varit med underbaraste lilla sötnosälsklingen puttesnutteliten vilda. (vi & vi.. men)
- Dampat i sängen. (hm?)
- Åkt tåg. åkt büss.
- Kollat på mamma mia för fjärde gången för min del med jessicas stönande och suckande i vänster öra.
- ..och massa andra dumheter.

jag köpte lite skit också.
nu ska jag duscha, packa upp och sova. imorgon ska jag gå upp tidigt (med hanna) och sen börja på subtropia. sen börjar skolan, <3<33333<3<33 (vi ska till paris på sportlovet <///////////////////3)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: eva

jag vill också åka till stockholm igen!

2009-01-07 @ 13:57:15







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0