091119


Jag vet, sjukt tråkig bild

Har precis gjort massa extra matte, gjorde 2 kapitel varav ett halvt var av rent nöje. Nä, men mer än vad jag behövde helt enkelt.
Imorgon är det fredag och det är så jävla skönt för vi har sovmorgon till klockan 11. Sen har jag inga planer, men på lördag ere ju klass- och glitterfest. Woho.
Jag tror jag kommer bli psykiskt störd snart om jag inte slutar lyssna på Phoenix. Jag får tvinga mig själv att lyssna på lite annat imellan. Typ Noah and the Whale eller typ Kent. Men jag lyssnar alltid på minst tre Phoenix-låtar varje gång jag sätter på ipoden, vilket är varje lektion eller mellan varje lektion + efter skolan.

Det bästa med facebook är ändå: Emma upptäckte just deras dagliga photo

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Ness

bilden va ju fin :)

2009-11-19 @ 23:32:20
URL: http://sness.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0