Facebook's finaste grupp



Denna facebook-gruppen eller vad det är, är så underbar att jag var tvungen att lägga upp den här. Hur tänker den som gör gruppen? Den som går med i den? "ja, jag skickar ju nåt sms om dagen, jag måste bara gå med i den här gruppen så alla mina vänner ska veta det!!!! jag kommer bli coolatjejnn!"

Som många andra fina grupper på facebook, så får man ju inte glömma att kolla till vänster.. som denna över 53 tusen fans. Aså.. människor..

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

Vadådå? Sådär är det ju med ALLA grupper?

2009-11-22 @ 21:27:19
Postat av: svar:

ehm, nej. absolut inte. inte med alla. detta är dessutom bara ett exempel på alla töntiga grupper som finns.

2009-11-22 @ 22:31:23
Postat av: Jessica

Me love facebookgrupper, för de fyller ingen riktig mening och kanske är det de som är så awesome?? att vi människor som inte fyller någon mening kan gå med i coola facebookgrupper som inte fyller någon mening? :D cirkeln är SLUTEN!!

2009-11-24 @ 14:10:34
URL: http://dayboy.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0