GIVEALITTLELOVE

Hej min bakgrundsfärg är så jävla ful och jag får ont i huvet av den. Men jag har redan ont i huvet jag har druckit chai-te ätit chips och sen kommer jag inte ihåg mer nu ska jag äta pepparkakor hejdå.
Nu fick jag lite lust att läsa gamla dagböcker då man skrivit pol istället för pool och lois isället för louise. När man faktikt inte hade en aning om någonting, känns det som iallafall. Men man var nog mycket smartare då. Jag behöver förfasen inte veta massa tiopotenser.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: fotonich

Vilken fin blogg du har (:



P.s sugen på handsmycken ? Jag säljer nämligen (:

2009-11-30 @ 19:07:24
URL: http://fotonich.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0