Kent



Blir det mer Kent? NÄ. Fasen vad bra video. Jag vill också vara med i en Kentvideo. Nu går jag över till min försök-få-det-att-låta-deprimerande-novell. Ciaioiooio

sånt som folk tycker om mig
Postat av: K A R N A

sv: Jag skriver om en blick i mitt vardagsliv och när jag verkligen mår dåligt pga en sånhär sak så skriver jag om det, för t.ex nu uppdaterade jag inte på närmre en vecka. För någon månad sen förlorade två väldigt nära vänner till mig, deras ex/vän och det tog hårt att se någon må så dåligt, därför skrev jag det. Jag vet inte riktigt vad du menade men här har du en någorlunda förklaring..

2009-11-12 @ 21:34:57
URL: http://karnaah.devote.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0