Paris





Kom på att jag saknar Paris, bara sådär. Jag har faktiskt inte varit fascinerad av Paris någon gång, jag har ju bara varit där en gång så det är inte så jag menar. Men jag tror att jag hade för höga förväntningar om det, alla säger att det är staden av städer och att man bara känner kärlek när man går där. (nä men typ). Jag tyckte det var en fin stad, absolut, och vet ni, lyssna noga: jag har börjat tycka om franska! OMG, jag har aldrig hatat ett språk så mycket som franska, har alltid tyckt att det låter som dom håller på att spy när dom öppnar munnen. Men nej, sen jag hörde Thomas Mars och resten av fåglarna Phoenix så mmh.
Paris snart ellor??? Och London såklart. Igen. Och New York!

sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabriella

haha åh du är så söt emma. puss tack

2009-11-18 @ 21:21:27
URL: http://synvinkelb.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0