Should I Stay, Should I Go, I Don't Know?

pimp myspace with Gickr

Har du inte en kompis att posera med - TA EN BISKVI! Asbra!

Nerå, nu blire Göteborg, Phoenix och Noah and the whale! Amagad vad bra.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Carita

PHOENIX?! nä, jag är inte avundsjuk. inte alls. HERREGUD! ha det bäst :D

2009-11-08 @ 11:43:34
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Såg att du hade kommenterat till någon tjej att Rabih inte kunde sjunga.

Thank God att det finns fler som håller med !



MvH Eriiza

2009-11-08 @ 12:51:59
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Jessca

1.när bytte du egentligen? jag gillar verkligen att jag är så efter att jag inte förstod det. fniss.

Men jag tror jag gillar att du har blogg istället för devote, det känns bättre och finare, devote har blivit mycket usch och bara"ooooomggaaad såg du vad hon hade påååå sig????" stil.

2.tycker inte alls om att du åker till göteborg, jönköping etc... men aldrig upp till skönahost, grönahost stockholm?

3.jag bloggar nog mest för dig, och mig. för att hålla ordning lite i huvudet, och för att inte hålla dig borta från mina tankar. för jag vill dela dem med dig. som alltd. ingen kan ta din plats. och det är väll så, att ingen kan komma mig riktigt nära, för att jag jämför alla med dig, hur de ska vara. och det är ju ingen som passar. så jag blir obekväm, och kan inte ge hela mig själv.

4. det där var väll inte riktigt vad jag hade tänkt skriva, det känns som om jag lägger någon sort skuld på dig, tycker du att jag gör det? jag hoppas verkligen inte det, för de är inte alls min mening nåonstans. jag har inga bra sätt att säga att jag älskar dig haha.

2009-11-08 @ 14:46:20
URL: http://dayboy.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0