Som att jorden går runt solen


Jag är så fruktansvärt dålig på att komma ihåg vart jag fått bilderna ifrån.. flickr antar jag någonstans.

Phoenix var så oerhört, fantastiskt, underbart sjukt bra att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det blir bara bättre och bättre ju mer jag tänker på det. När jag lyssnar på dom nu efteråt är dom lika klockrena som att 1+1=2. Minst så klockrena. Aså, jag kan inte säga mer. Eller jo! Jag kramade, pussade och ÅH Thomas Mars. Lyckorus.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: Astrid

lite som florence valentin

2009-11-10 @ 17:01:28
Postat av: ems svarar:

åh.

(vad kan man mer säga?)

2009-11-10 @ 19:07:10
Postat av: astrid

åh är det enda rätta lixxxxx

2009-11-10 @ 22:46:11
Postat av: johanna

hej! jag tycker inte du ska lägga in andras bilder. för det första gör det att man tror att du inte har tagit de andra bilderna själv heller, för det andra går man in på andras bloggar för att se DERAS bilder och för det tredje är du ju duktig på att fota själv!

2009-11-11 @ 12:08:38
Postat av: ems svarar:

förlåt men gud vad alla ska tycka och tänka om min blogg hela tiden och att jag inte ska lägga upp andras bilder. jag har skrivit att jag inte har tagit bilden, och jag lägger väl upp dom bilderna jag tycker om. eller? jag bloggar om det jag inspireras av just då, om jag skulle anpassa mig efter någon annan så skulle jag aldrig haft denna bloggen. det är därför jag inte skulle kunna vara en känd bloggare, jag skulle aldrig kunna skriva saker för att andra tycker det. bloggar har helt tappat meningen.

2009-11-11 @ 16:37:17
Postat av: johanna

men om du har din blogg uppe på internet får du ju räkna med att folk tycker till om den. jag tycker iaf inte att du ska lägga upp andras bilder. sa det bara för att vara snäll. bloggen blir ju bättre isf.

2009-11-11 @ 21:31:42
Postat av: svar:

ja, det är klart att folk får tycka om den. men den blir inte bättre för att jag anpassar mig efter andra för då är det inte min blogg längre. de bloggar som ligger högst upp och är populärast är de som lägger ut andras bilder, bilder som de hämtar inspiration ifrån. är inte det en del av hela grejen?

2009-11-13 @ 11:13:20
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0