You say it out loud but I just don't care


På två dagar har jag lyssnar igenom Wolfgang Amadeus Moz.. Phoenix ungefär 10 gånger. Måste vara typ 11,5 egentligen. Men 10 låter bra.
Jag är ett lycklig flicka ikvel för jag har inga läxor överhuvudtaget. Det sista ordet passade verkligen inte in på något sätt. Det skulle räckt med att säga inga läxor, och jag har faktiskt läxor överhuvudtaget. Tills nästa vecka osv. Jag vet att ni älskar när jag ursäktar mig sådär.
Julia har börjat blogga som ett jävla blondinbella. FAN VAD JAG ÄLSKAR ETT ISTÄLLEN FÖR EN. Loveoevoeovoelovelovelvoelove. Love love love med Agnes, Agnes är på det nya ELLE-omslaget som ligger vid mig NU!

PS: idag opererade jag, nä min tandläkare, min mun och jag har ont! nnnihihihihih...<33333 DS.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: juliaaaaaa

menar du att jag är den nästa blondinbella?

2009-11-14 @ 20:59:44
URL: http://juliamalmgren.blogspot.com







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0