s i l e n t




jens lekman. åh, jens. kanske är jag kär i dig, ja jag är nog det. kär i dig. lite sådär vårpilsk ni vet. jag blir verkligen helt töntigt nykär-glad och konstig när jag ser eller hör honom. vilken plåga att se honom live med mig, jag skulle se ut exakt som ferdinand med sina älskade blommor, jag lovar. 

vad är grejen med jens egentligen? åååååååååå jens

från mig fast på något sätt från honom till mig fast tillbaka från mig till honom igen. förlåt, bara lyssna istället: Jens Lekman – Kanske Ar Jag Kar i Dig 

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Hector

Sv. Tack! Allt bra?

2010-04-07 @ 18:52:16
URL: http://pojkensgarderob.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0