p i a z z a

Gickr helps you to pimp your myspace
blev så förtjust i dessa bilder så jag var tvungen att göra en liten sånhär fin sak. jag har skrattat sen i gårkväll innan vi stack hem, åt miljoner olika saker och det blir bara mer saker att skratta åt och ännu roligare ju mer jag tänker på det. som att t.ex. gå vilse i höganäs, skriva till alla på msn och facebook utan att ha någonting att skriva, taxigubben, alla mina olika dialekter, julia överhuvudtaget, min halkning utanför alice och alla andra knäppa saker som hände.

nu: lever med belle and sebastian, fanny tvingar ut mig på en promenad, kaffe, semla och massa onyttigheter. men gillart. gillar gabriella också.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Julia

du är jävligt kul du med

LOVE YA

2010-02-15 @ 18:00:39
URL: http://massconfusion.blogg.se/
Postat av: Linnea

SNYGG BLOGG!

Visst använder du Photoscape för animeringen? Jag får det inte att fungera, vet du varför?

2010-02-18 @ 22:46:54
URL: http://ronstrom.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0