I A M A C U C K O O


clowner är typ det vidrigaste jag vet. och dockor och sånt. porslinsdockor med ögon som alltid är öppna och hur man än gör så stirrar de på en. fast att jag snart är 17 vårar så mår jag illa av bara tanken av att se en docka eller clown. men denna bilden tycker jag om något fruktansvärt mycket. kan sitta och kolla på den i evigheter och bara kolla. hennes utseende, hennes kläder och clownen. hur dom håller varandra i händerna. så fin.
ps: jag tyckte om clowner på cirkus när jag var liten. jag skrattade så jag sket på mig. jag kollade på cirkus i fjällbacka nästan varje sommar. när jag var liten. men filmen "babe 2" (om den lille grisen) förstörde synen på clowner för mig.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

clowner och dockor är verkligen äckliga

2010-01-30 @ 14:41:12
URL: http://lifeisap.blogspot.com/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0