L E T M E G O

Dömde inatt
om vår och
om 2007.
Om dig. Om då. Om vi då.
Om härkommerlyckanförhundarsomoss
om ärr
och frågor
och om svar.
Att jag var glad,
men det var inte jag.
Men det var då.
Det var hemskt att vakna.
Sen var det snö ute.
Och nu är det bara tyst.
Alldeles för jävla tyst.
Och kallt.
Mörkt.
Och tyst igen.
Och sen var det 2010
vilken jävla










vändning.

Vad rött
det blev.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: olivia

fin blogg du har! gillar stilen!

2010-01-19 @ 09:19:35
URL: http://redlipstick.webblogg.se/
Postat av: lövisa

du är alltid så jävla mogen. jag saknar dig omg.

so long and thanks for all the fish

2010-01-19 @ 13:06:40
Postat av: emma svar:

lovisa du är jobbig och är långt borta på många olika sätt och jag vill inte lyssna på birds but cant help ittt. k?

2010-01-19 @ 22:19:23
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: Anonym

emme-j

errror i hjärnan. men hej vår tid kommer

2010-01-20 @ 17:15:10
Postat av: Anonym

OCH HAR JAGSAGT ATT DU HAR EN MYCKET TJUSIG BLOGG?? :P:P:P:P

2010-01-20 @ 17:15:45
Postat av: emma svar:

JAG VET MIN BLOGG ÄGER färgen på denna texten äger. ägdägdäger

2010-01-20 @ 17:48:23
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: jwjidkaessca

hej du är fin, jag saknar dig. det räcker inte riktigt. men ja. som kent. säger. det. finns. inga. jävla. ord. på. det. här. språket. jag gillar punkter tillsammans med den här texten. det ser fint ut............

2010-01-20 @ 20:46:52
Postat av: Latte Liten/Ellie

Hej, hittade hit av en slump... Kul blogg!

Jag bor i spanien, festar och solar och lever livet! Titta gärna in på mina tabar och äventyr! Särskilt under kategori: Nöjjesrapport - är det extra smaskigt!

2010-01-23 @ 00:14:27
URL: http://latteliten.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0