d i s p o s i t i o n


tiden står still och jag vill festivala. och ha massa pengar och inte behöva lägga ner massa tid och (falska) förhoppningar (regnbågar) på sommarjobb. fy så jobbigt.

jag länkade en mask innan, men tydligen ville inte länken fram. det jag ville säga var att det har skett en förändring i bloggvärlden, en mask har skaffat blogg. i väggen med kissie, here comes the HAMBURGERPHONE

sånt som folk tycker om mig
Postat av: MMMMMask

Men jo ja. känner lixxx detsamma.

Mämmämäämämämäämämämämä, det står puss, istället för att skicka. Du är allt rolig du

2010-03-14 @ 21:46:40
Postat av: sans doute elle. (utan tvekan hon. Det jag vill säga är, Jag igen!)

Jo, men jag gillart. skarpt.

PUSS lixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2010-03-15 @ 00:50:07







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0