calcutta (kallekallekutta kuttakutta eyoooheyho)

hej kropp och knopp KP.

jag har en blogg. som jag inte vill ha. fast jag har slutat blogga nu, bestämde jag idag. det känns inte alls fel faktiskt, är det fel på mig? jag har inte känt den här känslan innan och jag vet inte riktigt vad som händer med mig. jag tror jag har blivit vuxen.
ja, det är sant. min blogg har nog blivit vuxen nu. har tagit första klivet i vuxenlivet och det är så givet och det ger mig ej HIVet.
kanske flyttar den hem igen. det vet man aldrig.

några få, vissa andra... lite speciella personer vet var jag finns.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: ella.

nejjjj

2010-10-05 @ 16:11:07
Postat av: ema

jo!

2010-10-05 @ 16:11:29
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: Frida

kommer sakna, men you gotta do what you gotta do antar jag. :(

2010-10-05 @ 18:52:10
URL: http://flyfreakyfly.blogspot.com
Postat av: jessicahädst

men fan ta dig. du kan ju inte sluta.

2010-10-06 @ 18:16:07
Postat av: emma:

jessi: heih fan ta mig. jag kommer tillbaka. någon annanstans. blogg.se suger.

2010-10-06 @ 19:22:07
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: snigelslemmjessi

mitt tålamod är lika stort som en punkt .!!!

kom tillbaka eh NU!

2010-10-07 @ 00:03:58







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0