honey, lovin' you is the greatest thing.

jag vill klippa av mitt hår. så det blir jättekort. aså. jättejättekort som dom här 2 första bilderna. men jag vågar inte. för så fort jag klipper mig så vill jag bara dra mitt hår till jättejättelångt. hjälp mig? ja eller nej? (om jag hade tunt hår hade jag inte tvekat på att cuta av allt. men vill inte att det ska bli typ.. en boll)

jj blir mer och mer fantastiska ju mer man lyssnar på dom. typ alla låtar dessutom. är. så. himla. bra.

jag har den nog-värsta-fredagen-på-länge. nåja. vad gör man liksom.



vissa är ju för snygga. men det är ju en annan femma, emma. (sandra beijer... eh vem annars?)


sånt som folk tycker om mig
Postat av: ehmehm

min är sämre.

2010-09-24 @ 22:47:57
URL: http://hamburgerphone.blogg.se/
Postat av: häst

har nopg det sämsta september. alla misslyckanden står uppradade på en spikrak linje och hånar mig.

lite wake me up when september ends. fast jag tror nog att oktober blir värre.

2010-09-25 @ 14:03:55
URL: http://dayboy.blogg.se/
Postat av: ema

sluta :(:( jag saknar dig. kom hit på v.44 och gör lovets existens värd att finnas.

2010-09-25 @ 17:04:58
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0