i had too many fucking cocktails.

oj så prickigt det blev. har varit på väla stor del av dagen (okej, två timmar. väldigt enough) och hann bränna en del pengar faktiskt. fett värt. är glad. dricker kaffe, ska skriva min historia och lyssnar på velvet underground. och nico. och det är inte mycket som låter så bra. jag mår bra. trots att jag är lite småstressad. och börjar få en demon i mig igen (vissa vet vad jag snackar om. har ju en annan blogg.. woah spännande) puss.

rubrik = fin låt = Monde Yeux – Paris

sånt som folk tycker om mig
Postat av: jess

hur känner du inför att bo i sovsal med 4 andra utan egen WC?

2010-09-23 @ 12:07:05
Postat av: ema

jessi: bah.. låter så bra. men vet inte om jag har tid och pengar. men.. är ju inte alls kräsen över någonting. om vi åker någonstans snart så kan du ge dig på att jag tar typ vad som helst. berlin har dessutom hög standard!

2010-09-23 @ 18:02:30
Postat av: linn

herregud vilka fina ögonbryn du har människa.

2010-09-24 @ 16:00:08
URL: http://linnlouis.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0